SHERATON SOPOT

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Kochani,

Tydzień temu spędziłem weekend w Sopocie. Polskie morze o tej porze roku jest niesamowite. Puste plaże, spokój i cisza. Zatrzymałem się oczywiście w hotelu Sheraton, nie była to moja pierwsza wizyta w tym hotelu, ale była wyjątkowa. Poziom usług i obsługa to majstersztyk. Dawno nie spotkałem się z tak profesjonalną i miłą obsługą. Hotel odkąd pamiętam robił na mnie ogromne wrażenie. Wielokrotnie będąc małych chłopcem zachwycałem się nim i mówiłem, że będę w nim bywał…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zdecydowałem się na pokój typu Corner. Jest to narożny pokój od strony morza o podwyższonym standardzie. Przytulny, przestronny i bardzo widny z dużym i wygodnym łóżkiem i dużą łazienką, w której znajduje się zarówno wanna, jak i prysznic.

Widok z przeszkolonej werandy najbardziej luksusowego apartamentu w hotelu.

IMG_4677

W piątkowy wieczór wybrałem się na bufet włoski w Restauracji Wave, która została zaprojektowana w stylu marynistycznym. I tu znowu nie mogę nie wspomnieć o obsłudze, która z każdą kolejną sekundą sprawiała, że goście czuli się naprawdę wyjątkowo. Fenomenalna kuchnia, atmosfera i muzyka na żywo sprawiła, że ta kolacje na długo pozostanie w mojej pamięci.

Kolejną restauracją, którą odwiedziłem była Vinoteque Food & Wine, która znajduje się w podziemiach historycznej Rotundy. Niezwykle kameralna, intymna i romantyczna, która zaskakuje imponującą kolekcją win i pysznymi stekami 😛

SAMSUNG CAMERA PICTURES

IMG_4220

IMG_4189

Sheraton Sopot Hotel oferuje dostęp do strefy mokrej spa, która wyposażona jest w aromatyczną łaźnie parową, saunę fińską, basen do hydroterapii i wiele innych.

Wszystkie pokoje o podwyższonym standardzie mają dostęp do Club Lounge. Osobiście polecam zdecydować się właśnie na te pokoje, ponieważ Club Lounge to wyjątkowe miejsce z widokiem na morze, w którym przez cały dzień serwowane są przekąski, napoje bezalkoholowe i alkoholowe (w cenie pokoju).

Ten hotel polecam każdemu – rodzinom z dziećmi, młodym parom chcącym spędzić romantyczny lub szalony weekend, starszym osobom. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już planuję powrót do mojego ulubionego hotelu w Sopocie. To był wyjątkowy weekend na naprawę wysokim poziomie.

SAM_0677.JPG

 

 

