Westin to idealne miejsce na weekend w Warszawie

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Urodziłem się w Warszawie i tu mieszkam… Czasem jednak przy większych uroczystościach i specjalnych okolicznościach zdarza mi się, że nocuję w hotelu. Kilka miesięcy temu tj. sierpień zatrzymałem się po raz kolejny w hotelu Westin, który zaskoczył mnie swoją nową ofertą. Hotel The Westin Warsaw wprowadził program Westin Weekends, który za cel stawia sobie całkowitą odnowę gości podczas pobytów weekendowych. W ramach programu goście mogą skorzystać z późniejszego wymeldowania się z pokoju do godz. 15.00 w niedzielę oraz z wydłużonych godzin serwowania śniadania w soboty.

Westin został ostatnio wyremontowany – twórcą nowego looku hotelu jest Anita Rosato, słynna londyńska designerka, która zaprojektowała wnętrza w ten sposób, aby były one oazą relaksu. Najlepsze tkaniny, meble sprowadzane z całego świata, oświetlenie sprawiają, że Westin jest jednym z najbardziej szykownych miejsc w Warszawie. Remont przeszły pokoje, restauracja, JP’s Bar, lobby Executive Club Lounge, a całość bardzo mocno podkreśla związek marki z naturą. Użyto dużo kamienia, naturalnej skóry, drewna, aby gość mógł zrelaksować się podczas pobytu.

Program Westin Weekends ma na celu zainspirowanie gości do wdrożenia do ich życia filozofii well beingu, która rozpoczyna się od wyśmienitego snu w Niebiańskim Łóżku, energetyzującymi potrawami SuperFoodsRX, porannym biegiem RunWESTIN oraz możliwością wypożyczenia ubrań i butów sportowych w ramach programu Gear Landing.

Dla mnie największym atutem tego miejsca są najwygodniejsze łóżka w jakich spałem. Jestem osobą, która w nowych miejscach ma problem ze snem i z oswojeniem się z nowym otoczeniem. W Westinie, co podkreślam każdemu „…łóżko, łóżko, łóżko…”.

Naprawdę jeśli nie macie pomysłu na weekend, jesteście spoza Warszawy i chcecie się wyspać ;), zwiedzić i pobawić się – polecam Wam szczerze ten hotel, który także podpowie Wam sprawdzone adresy w okolicy tak, abyście mogli jak najlepiej zaplanować swój pobyt w Warszawie.

